Forum - Offtopic - Snart (NU!!) 500 regade!

jockebostrom
Kör: Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo Medlem: 07 april 2006
Lör 05 aug 2006 21:32 Svara med citat
jaha, då är vi snart om Corrado club sweden i medlems antal.. alltid bra att veta Eh? Dancing

Just nu: 550 st medlemmar, lite färre aktiva Eh?
T_A_G
Kör: VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping Medlem: 13 maj 2006
Tor 12 okt 2006 15:22 Svara med citat
jockebostrom skrev:
jaha, då är vi snart om Corrado club sweden i medlems antal.. alltid bra att veta Eh? Dancing

Just nu: 550 st medlemmar, lite färre aktiva Eh?

Jusst nu 700 Razz
Senast "J@nne"

VolksWagon for life..
Fransmatta
Kör: Polo 4 -02 Ort: Norge Medlem: 06 april 2006
Lör 20 jan 2007 2:17 Svara med citat
Har vart borta lite från forumet ett tag men är nu åter tillbaka och de på helt tid Razz
Jag har precis bestämt mig för att satsa på min golf 2a i stället för att köpa på mig en golf 1a...
Målet är en hiva ner turbo i den och få den att bli en riktigt sleeper Smile
Har fått tillgång till 60kvm garage vilket gör de riktigt trevlit Razz
Ser att vi snart är 1000 pers här nu Smile
Ska fortsätta min lappnings turné ..
Har inte läst runt så mycket men ska uppdatera mig lite men de skulle va roligt med en vwgolf.se träff i sommar, eller vad säger ni?
Ha en kanon helg nu!

Medlem sen 6 april 2006 #208
Blasse
Kör: Golf 2 Country -90 Ort: Falun Medlem: 25 juli 2006
Lör 20 jan 2007 9:30 Svara med citat
Fransmatta skrev:
Har vart borta lite från forumet ett tag men är nu åter tillbaka och de på helt tid Razz
Jag har precis bestämt mig för att satsa på min golf 2a i stället för att köpa på mig en golf 1a...
Målet är en hiva ner turbo i den och få den att bli en riktigt sleeper Smile
Har fått tillgång till 60kvm garage vilket gör de riktigt trevlit Razz
Ser att vi snart är 1000 pers här nu Smile
Ska fortsätta min lappnings turné ..
Har inte läst runt så mycket men ska uppdatera mig lite men de skulle va roligt med en vwgolf.se träff i sommar, eller vad säger ni?
Ha en kanon helg nu!

Låter bra det Wink turbo ska man ha Very Happy

har en G60 motor stående om du ska använda en sån som grund, eller ska du köra med en nyare 1.8t?
sålde nyss en td04hl väldigt potent turbo om du ska köra med en G60 motor.

Synd bara att du har en 90:a då du har Kat. annars så hade det gått att hiva ner en 1.8t och reg. besikta den, så du får det lagligt. eller ska du köpa en annan 88a och neråt? dvs en utan kat. jaja lycka till med bygget iaf! Thumbs up
Fransmatta
Kör: Polo 4 -02 Ort: Norge Medlem: 06 april 2006
Sön 21 jan 2007 19:32 Svara med citat
Blasse skrev:
Låter bra det Wink turbo ska man ha Very Happy

har en G60 motor stående om du ska använda en sån som grund, eller ska du köra med en nyare 1.8t?
sålde nyss en td04hl väldigt potent turbo om du ska köra med en G60 motor.

Synd bara att du har en 90:a då du har Kat. annars så hade det gått att hiva ner en 1.8t och reg. besikta den, så du får det lagligt. eller ska du köpa en annan 88a och neråt? dvs en utan kat. jaja lycka till med bygget iaf! Thumbs up

Think har inte riktigt tänkte på hur ja ska göra ...vet bara att ja vill ha turbo Smile
men då kanske de är bättre att köpa sig en äldre ändå rå...hade vart skönt att ha min då ja haft den så länge nu att ja vet vart rosten är och så ...
får se hur ja gör....måste nog sova på saker Very Happy
Sida <  1, 2