Forum - Offtopic - Varning RICKY på forumet.

micke016
Golf 4 GTI -00 Ort: Eskilstuna
Fre 18 jul 2014 14:16 Svara med citat
Vet inte hur jag ska tolka detta och om det är emot reglerna så meddela mig det. Nu är det så att jag beställt delar från denna person och har inte fått dem. Sedan dess har han inte heller svarat på PM eller Samtal. Vet inte riktigt hur jag ska gå till väga, men tänkte om jag nämner det här så ni inte också blir av med pengar.

"Den kosmologiska konstantens uppbyggnad"
Ricky
Golf 2 -92 Ort: Tidaholm
Tis 29 jul 2014 0:46 Svara med citat
Först vill jag be dig om ursäkt Micke att det blivit som det är.

Jag bad dig att skicka din adress i ett SMS i samband med att du Swishade pengar, just för att jag inte är aktiv på forumet här sen jag sålde min VW förra året. Jag minns att det var ett tiotal beställningar på en gång när du beställde. Då får jag lätt få ett SMS med adress och nummer till varje Swish, eftersom jag vet att jag inte är online här så ofta.

Sedan forumet bytte domän från vwgolf.se till volkswagengolf.se så hamnar alla mailnotifikationer i spamkorgen (vet inte om dom som har hand om forumet missat ändra på servern så att mailen skickas från rätt domän, jag använder Gmail). Det är någon enstaka person innan Micke som fått segt svar pga det. Ska uppdatera min tråd ang. detta så att alla är med på det. Har man Swishat så kan man gärna SMS:a om man inte fått det skickat eller har någon fråga, det läser jag mer garanterat än jag kollar PM här.

Jag har skickat ett hundratal kransar via forumet och jag tror (och hoppas) inte att någon annan är missnöjd med leverans, möjligtvis något sent svar på PM sedan mailen från forumet började hamna i spam. Så jag är ingen evil guy, bara blivit fel i detta ärendet (även om det kanske låter som en dålig ursäkt).

Jag PM:ar dig Micke och du får välja mellan pengarna tillbaka eller dubbelt antal kransar som du beställt.

/Ricky