Forum - Övrigt (ej modellspecifikt) - Bocken Bruse presenterar sig UTAN bilder på bil

BockenBruse.com
Ingen VW Ort: Borgholm
Lör 12 mar 2016 6:31 Svara med citat
Tjenare!

Försökte lägga in min presentation men det var för få bokstäver som accepterades och likaså var signaturen begränsad till ett visst antal bokstäver så därför lägger jag min intro här.

Du kanske undrar vad jag gör på ett VW-forum som inte ens äger en VW? Har för övrigt några andra bilar typ SAAB 9-5 AERO kombi, Bentley Turbo R 6.8i, Cadillac Eldorado 1958. Men söker en billig Polo Kombi. Har egentligen bara några få krav på den... skattebefriad... låg vägmätarställning (dvs få ÄRLIGA mil), hyfsat bra skick och relativt fri från rost.

Ska inte ha den till att köra ut på motorvägarna med utan ha den som en ren bruksbil mellan min fastighet på landet och in till byhålan Borgholm.

Svara gärna i denna tråd om du har något som du tror skulle intressera mig. Helst Öland/Kalmar med omnejd men självklart är jag villig att köra en bit för rätt kärra.

Cheers...

Cool

Besök gärna min egna hemsida BockenBruse.com


Modererad av Smurfen - Ämne flyttat från Din Volkswagen till Övrigt (ej modellspecifikt)
Rickard.v
Golf 6 R Ort: Västerås
Lör 12 mar 2016 19:50 Svara med citat
Du ska lägga denna i bilar köpes. För i detta forum visar vi upp våra bilar med text o bilder.

Golf R mk6
BockenBruse.com
Ingen VW Ort: Borgholm
Sön 13 mar 2016 13:42 Svara med citat
Rickard.v skrev:
Du ska lägga denna i bilar köpes. För i detta forum visar vi upp våra bilar med text o bilder.

Är naturligtvis fullt medveten om att det finns en bil köpes tråd men eftersom det vanligtvis brukar finnas en presentationstråd längst upp på ett forum som i detta fallet heter Din Volkswagen - lägg upp en egen tråd och presentera din bil så tänkte jag att då lägger jag min presentation under denna rubrik - med eller UTAN bil.

Har för övrigt även lagt in en bil köpes tråd under rätt rubrik. Smile

Besök gärna min egna hemsida BockenBruse.com
BockenBruse.com
Ingen VW Ort: Borgholm
Lör 26 mar 2016 9:01 Svara med citat
Här är länken till min annons: VW kombi skattebefriad Polo, Golf eller Passat köpes

Besök gärna min egna hemsida BockenBruse.com