Forum - Bilar Säljes - Golf R32

Mackish
Golf 5 R32 Ort: Stockholm
Tis 27 dec 2016 7:56 Svara med citat
Sitter på jobbet och kastar ihop en annons, fixar bilder när jag kommer hem!

Alltså en R32, från -06. Helt okej skick, absolut inte den finaste, men helhetsintrycket tycker jag är bra. Har varit inne på verkstad två gånger sen jag köpte den (jag är lite kräsen och har tjatat som fan på bilhandlaren). Vad som är gjort:
Ny drivaxel vänster fram
Nytt hjullager vänster fram
Lagad AC, dom hade bytt någon del som jag faktiskt inte minns vad det var...Nu har det varit kallt så jag har inte kunnat prova den.
Lagat skrammel frän ljuddämparen, har inte hunnit kolla vad dom gjort där, det sitter ju någon vakuumstyrning där som var borta förut, så jag hoppas att den är ditsatt.
Bytt någon "liten motor" (bilhandlarens ord) till fyrhjulsdriften. ESP fungerade inte förut, därav bytet.

Efter det verkstadsbesöket så upplevde jag att bilen kunde vara lite vinglig, så jag fick handlaren att ta in bilen igen, men dom hittade inget, efter att ha undersökt hela framvagnen. Efter lite provkörning nu så upplever jag inte att den är ostabil längre, det kanske bara var något jag fick för mig...

Säljer den nu för att jag ska börja plugga.

Pris då... Jag köpte den för 109000:-, har gått knappt 100 mil efter det. Så jag sätter väl ett pris på 100 000:-, sen får ni pruta som ni vill Smile

Grå
DSG

Inga vinterdäck..

Just nu står bilen i Huddinge, Stockholm.


Senast ändrad Sön 01 jan 2017 20:49, ändrad totalt 1 gång
Smurfen
Moderator Donator 50 Ingen VW Ort: Utomlands
Ons 28 dec 2016 21:49 Svara med citat
Färg?
Manuell dsg?

Inte aktiv längre.
lejon74
Polo 5 1.2Tsi 90 Master-15 Ort: Sölvesborg
Sön 15 jan 2017 12:05 Svara med citat
Mil, bilder