Forum - Golf 7 (13-19) - Blött i mattorna bak

halvord126
Kör: Golf 7 1.4 tsi Ort: Mölndal Medlem: 20 januari 2020
Mån 20 jan 2020 20:52 Svara med citat
Hej märkte imorse när jag skulle till jobbet att bilen va enormt fuktig inne samt att mattorna bak är blöta och luktade lite mögel,nån som känner igen sig?
Har precis köpt bilen av en seriös ww handlare så jag hoppas det går på 1 års garantin om det skulle va nått.
När jag köpte bilen märkte jag av en svag parfymdoft så man börjar ju undra om dom visste om det från början hehe.
Bilen är en 17 års modell med 5600 mil på mätaren.
Kan tillägga med att det regnade enormt mycket i helgen men lekaget borde funnits där innan tycker man ju.
candyweiss
Donator 100 Kör: Tiguan II 2.0tsi Ort: Svedala Medlem: 10 juli 2011
Mån 20 jan 2020 21:15 Svara med citat
halvord126 skrev:
Hej märkte imorse när jag skulle till jobbet att bilen va enormt fuktig inne samt att mattorna bak är blöta och luktade lite mögel,nån som känner igen sig?
Har precis köpt bilen av en seriös ww handlare så jag hoppas det går på 1 års garantin om det skulle va nått.
När jag köpte bilen märkte jag av en svag parfymdoft så man börjar ju undra om dom visste om det från början hehe.
Bilen är en 17 års modell med 5600 mil på mätaren.
Kan tillägga med att det regnade enormt mycket i helgen men lekaget borde funnits där innan tycker man ju.

Använd sökfunktionen på forumet. Finns en lång tråd om detta. Det läcker via högtalarna i bakdörrarna.

VW-karriär: Golf II -87, Jetta II -88, Golf IV -00, Golf VI -11 och nu Tiguan II -17.
Peter_senior
Kör: Golf 7 Alltrack -18 Ort: Halmstad Medlem: 08 juli 2013
Mån 20 jan 2020 21:42 Svara med citat
Som candyweiss skriver.....den längsa tråden i ämnet:

http://www.volkswagengolf.se/viewtopic.php?t=43557

Seat Leon Cupra R -18 / A4 cab -05 / Golf Alltrack 1.8 TSI DSG -18