Forum - Golf 4 (98-04) - Klunkande i framvangen

Glow
Golf 4 GTI-00 Ort: Stockholm
Lör 03 jan 2009 1:11 Svara med citat
Nån som vet va de kan va när de klunkar när man gasar å när man släpper på gasenkan tro de e nån bussning ifram men vet ej
krille|vw
Golf 4 R32 -03 Ort: Västerås
Lör 03 jan 2009 1:19 Svara med citat
Kolla stabilistaror stagen
Edit:
tror till och med jag har justerbara sånna ligger nånstans som man ska använda om man säker mycket så det inte tar i driv axeln..

VWhat else?
Kör: Golf Mk2 tyskstuk & BMW 525ia
Edge
Golf 4 R32 -03 Kompressor Ort: Tanum
Lör 03 jan 2009 1:54 Svara med citat
Kolla krängningshämmarbussningarna för säkerhets skull, dessa kan ge klunkande ljud.
Hörde inte själv på min men kompisen gjorde, så vi bytte dem själva, hyfsat billig historia vill jag minnas.
Glow
Golf 4 GTI-00 Ort: Stockholm
Lör 03 jan 2009 14:35 Svara med citat
Ska ju besiktiga snart så ja hoppas dom hittar va fan de kan va förnåge
Glow
Golf 4 GTI-00 Ort: Stockholm
Mån 09 feb 2009 10:50 Svara med citat
Ja du nu vet man varför. spindel led tok slut . stir led slut så nu tror ja får bort klunk ljuder men den där jävla spindel leden jävlas men den ska få sig en omgång idag
m82
Golf 4 GTI-00 Ort: Stockholm
Mån 09 feb 2009 18:29 Svara med citat
Snackade med jon i dag.. hörde om era bravader det lätt kul tommy.. shit det enklaste man kan göra men ni misslycades ändå haha.. mackan

Mackan
nitr2ox
Donator 175 Golf 4 GTI 1.8T -01 Ort: Stockholm
Mån 09 feb 2009 22:38 Svara med citat
m82 skrev:
Snackade med jon i dag.. hörde om era bravader det lätt kul tommy.. shit det enklaste man kan göra men ni misslycades ändå haha.. mackan


För att thommy pojken satte sig på tvären när jag sa att man var tvungen att ta bort centrum bulten Razz dock lyssnade han på mig när jag visade lite bilder i haynes guiden hahaha Regular Smiley

lärde mig nåt av att titta på när du jobba serdu! Razz

Rekondare hos Wellkept i Kista

www.wellkept.se
m82
Golf 4 GTI-00 Ort: Stockholm
Tis 10 feb 2009 17:37 Svara med citat
Det bra andro.. kul att du fick nytta av det el va med när jag fixade med din bil. mackan

Mackan