Forum - Offtopic - Möte med T_A_G

Hallin
VW Polo 1.6 -95 Ort: Gotland
Sön 03 sep 2006 16:52 Svara med citat
Var på tävling i Nyköping hos "Autosound" igår får att skrapa ihop lite kvalpoäng till SM-finalen i billjud.
Träffade där "T_A_G" som var där o kikade.. alltid kul o möta personer/medlemmar i "real life".. Smile

//Hallin
www.easca.se
Projekt SNÖVIT sponsras av CARBONIZE
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo
Sön 03 sep 2006 20:38 Svara med citat
Jasså så han är ute å glider istället för att hänga på Forumet nu för tiden, det var ett T_A_G sen man hörde av honom här..
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Mån 04 sep 2006 12:48 Svara med citat
Hallin skrev:
Var på tävling i Nyköping hos "Autosound" igår får att skrapa ihop lite kvalpoäng till SM-finalen i billjud.
Träffade där "T_A_G" som var där o kikade.. alltid kul o möta personer/medlemmar i "real life".. Smile


hehe.. jo de var fränt tog lite kort också..Razz var ju bara 2 st golf 3Surprisedr, en golf 2:a och och en golf 4:ra.. men dom tog jag kort på.. Razz

Du gjorde SKAPLIGT bra ifrån dej med ditt SJUKA bygge..Very Happy på 2 sec upp till 151 db eller har jag fel.. Razz ?

VolksWagon for life..
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Mån 04 sep 2006 12:49 Svara med citat
jockebostrom skrev:
Jasså så han är ute å glider istället för att hänga på Forumet nu för tiden, det var ett T_A_G sen man hörde av honom här..


HÖHÖ..

VolksWagon for life..
Hallin
VW Polo 1.6 -95 Ort: Gotland
Tis 05 sep 2006 8:12 Svara med citat
T_A_G skrev:
hehe.. jo de var fränt tog lite kort också..Razz var ju bara 2 st golf 3Surprisedr, en golf 2:a och och en golf 4:ra.. men dom tog jag kort på.. Razz

Du gjorde SKAPLIGT bra ifrån dej med ditt SJUKA bygge..Very Happy på 2 sec upp till 151 db eller har jag fel.. Razz ?


Nej de stämmer väl rätt bra..fler sekunder = närmare slutet för högtalarna.. hehe..
Smällde en säkring sen i final-heaten i Bassrace.. hela bilen blev knäpptyst!!.. trodde jag hade kört ner basarna men sen upptäckte vi att det "bara" var en liten säkring..
Så nu funderar jag på att eventuellt ta bort säkringarna.. de går ju bara sönder.. Cool

//Hallin
www.easca.se
Projekt SNÖVIT sponsras av CARBONIZE
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Tor 07 sep 2006 11:21 Svara med citat
Hallin skrev:
Nej de stämmer väl rätt bra..fler sekunder = närmare slutet för högtalarna.. hehe..
Smällde en säkring sen i final-heaten i Bassrace.. hela bilen blev knäpptyst!!.. trodde jag hade kört ner basarna men sen upptäckte vi att det "bara" var en liten säkring..
Så nu funderar jag på att eventuellt ta bort säkringarna.. de går ju bara sönder.. Cool


hehe.. jo vars.. sätt en spik..Razz

VolksWagon for life..
Smurfen
Moderator Donator 50 Ingen VW Ort: Utomlands
Tor 14 sep 2006 22:03 Svara med citat
Vad tyckte du om träffen då? Jag var med och anordnade den. Sprang runt som en galning i regnet och stände motorhuvar.. hi hi

Inte aktiv längre.