ja ska nog dit med min. vi har tänkt att ha en liten samling efter mässan på lördag. mässan slutar kl 18 och vi tänkte ha samling kl 18-18.30 nåstans vid a6. alla hittar ju till a6 så de är lättast. snacka lite. käka nått kanske. sen de som vill åker vidare till racet som ska vara. Ja vet dock inte hur många eller om de är några som kommer för de är ingen som riktigt satt att de ska komma.
Fica Kör: VW Caddy Ort: Jönköping Medlem: 05 april 2006
Sön 09 apr 2006 23:20
goffemannen:
läste innan på garaget att det kommer vara samling (17:00) vid a6 för en crusing runda fram tills racet....
får se hur det blir, kommer nog va lite överallt
läste innan på garaget att det kommer vara samling (17:00) vid a6 för en crusing runda fram tills racet....
jag kommer vara där men bilen finns inne på mässan tyvärr!!!
turbo vad e det??????
Mån 10 apr 2006 21:10
goffemannen skrev:
Fica skrev:
goffemannen:
är det för alla eller bara vw?
det är nog för alla. men vissa skulle samlas där vid 18:30 (bara vw tror jag) men vet inte om det blir av.
är det för alla eller bara vw?
det är nog för alla. men vissa skulle samlas där vid 18:30 (bara vw tror jag) men vet inte om det blir av.
jo ja vet. de är ja som kom med det förslaget. dock går ju klockslaget ändras till tidigare. vet inte de kommer nån alls. skulle va bra å veta det innan.
Mån 10 apr 2006 23:04
goffemannen:
Hehe okej, aa efter att ha läst lite så verkar ingen komma överänns om plats o tid. men jag kommer nog vara där vid 17 tiden... va tänkt att ja skulle va på mässan fre-lör men nu blir det bara fredag... man hinner se nästan allt på 8 timmar och så är det juh mindre folk fredagen så man kan fota bilarna ifred nästan...
får se hur det blir med crusingen och racet.. det kanske inte blir nåt av det men hoppas.. mvh
Fre 14 apr 2006 6:06
miniboo skrev:
förlåt mej..men jag menar inte elmia..jag menar racet vettu...till elmia hittar jag...
MVH Mikael
coop forum parkeringen vid a6-center
kommer du från sthlms hållet (e4) så fortsätter du rakt efter elmia
kommer du från helsingborgs hållet (e4) så är a6 direkt efter EUROSTOP rastplatsen (innan elmia) detta gäller åxå om du kommer från göteborgs hållet.