Forum - Golf 2 (83-91) - Stort spel i växelspak

Binke
Kör: Golf 4 1.6 -01 AZD Variant Ort: Lund Medlem: 16 mars 2010
Tor 29 jul 2010 18:17 Svara med citat
Golf II -88 1.8i Memphis
Fått stort spel i växlespaken, fast växlarna går i OK. Tittade under huven och såg där stången kommer in i motorrummet. Där hade en slags gummibussning åkt åt sidan (för att senare försvinna helt). Den sitter på en räfflad vit plastgrej som nu har fått för mycket utrymme att röra sig innan den når och aktiverar länkagen. Har någon fixat detta på plats? Borde gå att att linda isoleringstejp eller annat runt plastgrejen för att ta upp spelet. Själva den bortvittrade gummigrejen verkar inte gå att ersätta. Någon som stött på detta problem?
Ricky
Kör: Golf 2 -92 Ort: Tidaholm Medlem: 27 juni 2010
Tor 29 jul 2010 18:26 Svara med citat
Min växelspak har också stort spel, ska bli intressant att höra om någon har en enkel lösning. Smile
Soderqvist
Kör: Golf 4 GTi Turbo Ort: Sandviken Medlem: 06 februari 2010
Tor 29 jul 2010 20:41 Svara med citat
Detta är vanligt för oss som åker golf Smile

Finns att köpa reparationskit för länkaget på diverse firmor men jag rekommenderar Ebay då det är billigast där

Se till att köpa komplett länkage och inga enstaka delar Smile

//Soderqvist

Das Leben ist hart - mein VW ist härter!
albertnakali
Kör: Polo 3 1.6 Ort: Norge Medlem: 18 november 2021
Tor 18 nov 2021 12:48 Svara med citat
Vad är det här för spel?
Svenn
Kör: Golf 6 1.6 GTI Ort: Utomlands Medlem: 05 april 2021
Tor 18 nov 2021 14:39 Svara med citat
Om du verkligen vill hitta coola skinn för cs go, skulle jag starkt rekommendera att du försöker uppmärksamma den här webbplatsen https://skins.cash/sv , eftersom det är på den här sidan att jag lyckades hitta de bästa skinnen hittills. Mer exakt gillade jag mest av allt på den här sidan att det finns ett stort sortiment där.