Forum - Volkswagen Passat - Koppla laddtrycksmätare Passat 3b-99

GTiPeeWee
VW Passat 1.8T -99 Ort: Mariestad
Lör 10 sep 2011 18:35 Svara med citat
Frågan lyder som rubriken..

Jag har beställt en mätare och behöver förklarat för mig var å hur jag kopplar den på vilken slang å förslag på vart jag kan ta belysnings-strömmen från.

Jag har precis köpt bilen å inte titta på varje kvadratmillimeter ännu.. Min första passat å första turbo, så jag e helt ny på detta..

bilder skulle uppskattas

Sponsored by www.getlow.se
makkanpassat
VW Passat 3bg Ort: Hjo
Fre 16 sep 2011 20:59 Svara med citat
GTiPeeWee skrev:
Frågan lyder som rubriken..

Jag har beställt en mätare och behöver förklarat för mig var å hur jag kopplar den på vilken slang å förslag på vart jag kan ta belysnings-strömmen från.

Jag har precis köpt bilen å inte titta på varje kvadratmillimeter ännu.. Min första passat å första turbo, så jag e helt ny på detta..

bilder skulle uppskattas



ska du på bilträffen på skara sommarland imorn kl 18 kan ja visa dig, kör en vit passat med svarta fälgar. Går med mössa Wink he
GTiPeeWee
VW Passat 1.8T -99 Ort: Mariestad
Sön 18 sep 2011 19:13 Svara med citat
Jag hade tyvärr annat för mig, men tack iaf..

Den är dessutom redan inkopplad.. Elen tog jag från instrumentbelysningen å dess dimmer, så den dimmras tillsammans me allt annat å blev skitnöjd..

Nu väntar jag bara på fästet så man kan "bygga" klart å få en fin a-stolpe igen å inte naken som den är nu..

Jag har tänkt lägga in bilder oxå så jag kanske kan hjälpa andra som söker svar på samma fråga

Sponsored by www.getlow.se
HellSpawn
Ingen VW Ort: Stockholm
Sön 18 sep 2011 23:50 Svara med citat
Najs med att få de på dimmern! och kul att du fick ihop de. min e alltid på när tänningen är på. fast de e rätt bra för annars hade jag inte sett något på dagen.

www.myspace.com/prayforlocust

I have nothing against god, its the fanclub i can't take.
GTiPeeWee
VW Passat 1.8T -99 Ort: Mariestad
Tis 20 sep 2011 17:21 Svara med citat
D eju bara å dra på belysningen ju Razz

Sponsored by www.getlow.se
GTiPeeWee
VW Passat 1.8T -99 Ort: Mariestad
Tor 22 sep 2011 18:19 Svara med citat
Nu finns en enkel guide på hur JAG gjorde...
http://www.vwgolf.se/viewtopic.php?t=27872&highlight=

Sponsored by www.getlow.se