Forum - Offtopic - EFTERLYSNING !

Putte
Donator 100 Golf 4 -01 2.0 Ort: Orust
Sön 31 aug 2014 18:29 Svara med citat
För en tid sedan försvann en uppsättning 19" BBS Lemans fälgar med näst intill helt nya däck på från en verkstad i Billeberga, bultmönster passande Golf4. Dom efterlystes aldrig här men på en massa andra ställen.
Idag upptäcktes en ny stöld. En G60 motor som plockades ur en Golf för typ ett år sedan såg vi idag att den var försvunnen, den stod där för c:a 2v sedan. Den har stått utomhus i ett motorstativ, anledningen till att den ställdes ute var för att den var kass, vatten i sumpen och jätteglapp i g-ladern, så jag gråter inte blod direkt. Men denna har dom tagit sig tid att lossa från stativet och sedan lyft över ett staket som är runt 2.20 högt. Eller så har dom bara trampat ner ogräset där för att det ska se ut som att den försvunnit ut den vägen och sen tagit ut den via huvudgrinden (Därför misstänker jag att någon annan hyresgäst där ute är ansvarig men jag saknar tyvärr bevis)
Dom har också tagit sig tid till att gå in i en förrådsbyggnad och stulit en Dietrich rs front till Golf/Jetta 2, vit/svart.

Om någon här har hört eller hör något så får ni gärna kontakta mig

0709-268787

Tack på förhand!

Putte