Forum - Golf Cabriolet - Vad är det för skillnad på golf 3 framskärm mot golf 3 cab?

Haziza
Golf 3 Cabriolet Ort: Västervik
Mån 16 mar 2015 12:29 Svara med citat
Som rubriken lyder vad är skillnaden på framskärmarna? Då nya kostar 3000 kr st till cabben så vill ja veta vad det är som skiljer dem åt, för de finns ju en uppsjö skärmar till vanliga golf 3an som är hälften så dyra.

Med vänlig hälsning // Robban
TheHmm
Golf 1 1.8 GTi Cab -87 Ort: Gällivare
Tor 19 mar 2015 0:00 Svara med citat
Senare golf 3 cabbar fick facelift, så det kan tänkas att 3,5 cabben har unika skärmar för sig, har du tidiga eller sena golf 3 cabben?

H.J.L.H.
stefan
Golf 3 cab Ort: Åstorp
Lör 21 mar 2015 21:33 Svara med citat
TheHmm skrev:
Senare golf 3 cabbar fick facelift, så det kan tänkas att 3,5 cabben har unika skärmar för sig, har du tidiga eller sena golf 3 cabben?
....Golf 3 cabrio har inte samma framskärmar som vanliga golfen (tror dom skiljer lite i längden ) ..Faceliften förmodar jag att du mena den som ska "föreställa" golf 4 an Wink
TheHmm
Golf 1 1.8 GTi Cab -87 Ort: Gällivare
Lör 21 mar 2015 21:35 Svara med citat
stefan skrev:
....Golf 3 cabrio har inte samma framskärmar som vanliga golfen (tror dom skiljer lite i längden ) ..Faceliften förmodar jag att du mena den som ska "föreställa" golf 4 an Wink


Precis, så priset borde vara försvarbart sett till supply and demand.... men vad vet jag, jag är full.

H.J.L.H.
stefan
Golf 3 cab Ort: Åstorp
Lör 21 mar 2015 23:55 Svara med citat
Skål
stefan
Golf 3 cab Ort: Åstorp
Sön 22 mar 2015 0:05 Svara med citat
Very Happy