Forum - Delar Köpes - Köpes!! Golf 1 gti delar!

vilsne
Golf 1 2,0 weber Ort: Höör
Ons 06 sep 2017 23:58 Svara med citat
Söker golf 1 gti delar. Broms servo/undertrycksröret komplett. Gas wire eller endast clipset!
Finns säkert hel del till jag kan tänka mig handla! Du som sitter på mycket delar hör av dig till 0709260881 eller maila till vilsne@hotmail.com[/img]
Basilusin
Golf 1 LX -83 Ort: Finland
Fre 08 sep 2017 21:05 Svara med citat
vilsne skrev:
Söker golf 1 gti delar. Broms servo/undertrycksröret komplett. Gas wire eller endast clipset!
Finns säkert hel del till jag kan tänka mig handla! Du som sitter på mycket delar hör av dig till 0709260881 eller maila till vilsne@hotmail.com[/img]


Det är samma bromsservo (9") på de sista sista modellerna av Golf cabbarna. Tänkte ifall du vill utvidga sökområdet.
vilsne
Golf 1 2,0 weber Ort: Höör
Fre 08 sep 2017 22:16 Svara med citat
Basilusin skrev:
Det är samma bromsservo (9") på de sista sista modellerna av Golf cabbarna. Tänkte ifall du vill utvidga sökområdet.


Tack för hjälpen men jag Har beställt en på typ-17 som är till cabben, som inte var sammal. 🤔
vilsne
Golf 1 2,0 weber Ort: Höör
Lör 09 sep 2017 0:13 Svara med citat
vilsne skrev:
Tack för hjälpen men jag Har beställt en på typ-17 som är till cabben, som inte var sammal. 🤔


Rättar mig själv.. jag menar.. att jag behöver inte själva bromsservon, utan undertrycksröret som går till bromsservon. d'oh!
Basilusin
Golf 1 LX -83 Ort: Finland
Lör 09 sep 2017 15:13 Svara med citat
Det kanske jag har extra. Kan du sända din mail address som PM så sänder jag bild.

Vinterbil: Golf 6 GT -10
vilsne
Golf 1 2,0 weber Ort: Höör
Mån 11 sep 2017 0:20 Svara med citat
Basilusin skrev:
Det kanske jag har extra. Kan du sända din mail address som PM så sänder jag bild.


Mailat dig! Skriver även mailen här: vilsne@hotmail.com