Forum - Golf 4 (98-04) - Hur gör man sida till Golf IV, V + Bilder mm

n0b0dy_
Ingen VW Ort: Kristianstad
Fre 07 nov 2008 12:03 Svara med citat
Vet inte ifall denna sidan har blivit postad här förut, men jag lägger in den, det finns nämligen oerhört mycket fakta om olika modifikationer och förbättringar man kan göra på golf IV/V med bilder dessutom.

http://www.dubdiy.net/
Mortalis
Golf 4 -00 Ort: Göteborg
Fre 07 nov 2008 12:09 Svara med citat
Superbra, bokmärks!
n0b0dy_
Ingen VW Ort: Kristianstad
Fre 07 nov 2008 12:17 Svara med citat
Ja kan tänka mig att de flesta VW ägare har problem med detta Smile

http://www.dubdiy.net/interior/n.html

Men vad är det för medel han/hon använder?
Mortalis
Golf 4 -00 Ort: Göteborg
Fre 07 nov 2008 12:20 Svara med citat
Bra fråga, ja har övervägt å köpa nya handtag snarare till min för att de skavts bort så mkt Razz
Antar att det är ett reningsmedel bara, utan tillsatta kemikalier som syra, ammonika, klorin och att den inte e brandfarlig. :S

Mena, killen plocka ju upp de för 1 dollar Razz Så de verkar ju inet behöva vara top of the line direkt.
Har ett jävla monstermedel hemma som ja "lånat" från förra jobbet, skulle nog kunna ersätta de där..
n0b0dy_
Ingen VW Ort: Kristianstad
Fre 07 nov 2008 12:57 Svara med citat
Ärligt talat så tror jag man kan lika gärna använda vanlig tvål och varmt vatten... Eftersom disksvampen värkar göra jobbet Smile Den gröna sidan då..
Edge
Golf 4 R32 -03 Kompressor Ort: Tanum
Fre 07 nov 2008 13:45 Svara med citat
Grym sida!.. jag fastnade! Det bli bokmärke AB för min del! Very Happy Very Happy
n0b0dy_
Ingen VW Ort: Kristianstad
Fre 07 nov 2008 14:03 Svara med citat
Hehe jag såg den länken på ett jugge VW forum... så ja tänkte ja delar med mig Very Happy Jag fastnade jag med hahah..
Edge
Golf 4 R32 -03 Kompressor Ort: Tanum
Fre 07 nov 2008 14:52 Svara med citat
Så jekla grymma lösningar!
Gillade verkligen den med led i varv- och km/h-mätarna! Very Happy
Lite för mycket jobb bara. Men kul att se vilka olika lösningar folk kan komma på! Wink