Anden86
Ingen VW Ort: Uppsala |
Mån 16 okt 2006 14:54 |
|
svarta baklysen och blinkers + momo fälgar 15" 195breda 100/4 OCH 108/4
fint mönster endast använda 1,5 sesonger
har även typ 12 plåtfälgar med däck utan mönster till dig som vill burna.
varför säljs dem? - Har inte plats och bilen är hoptryckt till en kub efter en krock.
allt ÄCKLIGT BILLIGT
lättast att nå mig via msn eller mail eller mobil ( 0738160027)
och du som köper hämtar eller står för frakt.
Modererad av Anders - Ämnet låst
|
|
GolfGTiSpecial
Golf 1 GTi Special -84 Ort: Örkelljunga |
Mån 16 okt 2006 18:24 |
|
Till vilken bil?
|
|
ISBjörnen
Ingen VW Ort: Malmö |
Tis 17 okt 2006 8:20 |
|
priser? Mit freundlichen Grüssen
Mattias Kristensen
Återupplivad och pånytt född
|
|
Anden86
Fre 20 okt 2006 15:17 |
|
GolfGTiSpecial skrev: | Till vilken bil? |
har suttit på golf 2
|
|
Anden86
Fre 20 okt 2006 15:18 |
|
på vad?
måste bara tilllägga att en seriös köpare läser hela annonsen och där står det att lättast att få kontakt med mig är via MSN MEJL ELLER MOBIL då bör man inte ens förvänta sig ett svar här...
|
|
ISBjörnen
Ingen VW Ort: Malmö |
Fre 20 okt 2006 16:20 |
|
mmm vilken glad säljare. du borde bli telefon försäljare. Mit freundlichen Grüssen
Mattias Kristensen
Återupplivad och pånytt född
|
|
GolfGTiSpecial
Golf 1 GTi Special -84 Ort: Örkelljunga |
Fre 20 okt 2006 16:22 |
|
ISBjörnen skrev: | mmm vilken glad säljare. du borde bli telefon försäljare. |
hahah nä potatissättare
|
|
mellowd
Golf 2 gti 16v -87 |
Fre 20 okt 2006 19:16 |
|
Anden86 skrev: | på vad?
måste bara tilllägga att en seriös köpare läser hela annonsen och där står det att lättast att få kontakt med mig är via MSN MEJL ELLER MOBIL då bör man inte ens förvänta sig ett svar här... |
lättaste vägen ja. alla väljer inte den lättaste vägen. jag personligen hade också valt den svårare
|
|
$nuff3Gull
Donator 25
Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala |
Sön 22 okt 2006 20:19 |
|
Anden86 skrev: | på vad?
måste bara tilllägga att en seriös köpare läser hela annonsen och där står det att lättast att få kontakt med mig är via MSN MEJL ELLER MOBIL då bör man inte ens förvänta sig ett svar här... |
Och en seriös säljare läser reglerna
* Skriv ett vettigt ämne som beskriver vad du vill sälja/köpa.
* Skriv så mycket du kan om produkten som du vill sälja/köpa/byta (tex märke, ålder, skick, osv). På detta sätt slipper man en massa frågor och får på så sätt en snabbare och lättare försäljning.
* Skriv var produkten finns och om du är villig att skicka den (och i så fall vem som står för frakten).
* Bifoga eller länka till en bild. Detta förenklar försäljningen på många sätt.
* Skriv hur du vill bli kontaktad (telefon, i tråden, via PM, per mail eller på annat sätt).
* Skriv pris! Att skriva bud är ej att rekomendera. För hur skall köparen kunna ge ett rimligt bud? Han har inte sett produkten, han kan ej känna på den, vet ej hur sliten den är, hur mycket använd den är, eller vad säljaren tycker är ett "skambud". Så man bör skriva vad man har tänkt sig att få för produkten.
* När folk ställer frågor - svara då trevligt och utförligt! Ni kommer ej sälja något med en otrevlig ton!
* Onödiga utfall och syrliga kommentarer från folk utan intresse att köpa produkten som säljes undanbedes. Detta inkluderar kommentarer om såväl utgångspris som bud ifrån intresserande. Inlägg från andra säljare, t ex "Köp min istället, du får den billigare", accepteras inte. Gör en egen annons istället för att "kapa" andras.
* När varan är såld - lägg till *SÅLD* i rubriken.
Alla IP-nummer loggas och oseriösa annonsörer polisanmäles.
|
|