Skorpan
Golf 3 GL-93 Ort: Åmot |
Tis 17 okt 2006 12:43 |
|
Det var kul att höra att ni också tycker som jag, med detta kan vi konstatera att det inte bara finns blåsta tjejer utan blåsta killar också! :-&
Har ett gäng fler historier att berätta.. men tar det sedan när jag slutat jobbet för dagen! Man kan bara lära sig av sina egna misstag, det är därför jag har lärt mig så mycket;)
|
|
GolfOlle
Ingen VW Snart BMW E30 Ort: Bankeryd |
Tis 17 okt 2006 14:32 |
|
bra att ha kvinnlig rådgivare så är mitt ibland alla killar eller va säger ni grabbar?!?
mvh Speed kills drive volvo and live for ever.
|
|
Tutan
Golf 1 Cab Gli Ort: Lomma |
|
Jooeell
Golf 1 golf gti special -83 Ort: Bergkvara |
Lör 21 okt 2006 23:14 |
|
Scrazher skrev: | Är något speciellt med den rasen av folk...
Vintern/våren -06 har för mig vart riktigt dryg. Aldeles åt h-vette för lång historia nu (eller snarare några olika historier).
I vilket fall "hjälpte" (stöttade och fick lite vidare respons) jag en tjej ur ett förhållande som hon inte ville vara kvar i och som under en längre tid hade vart dåligt. Detta efter att hon visat vad jag defenitivt kallar intresse utöver vänskap...
Går inte in på allt jag stod ut med och stöttade henne med under den perioden men det blev väldigt mycket. Och pojkvännen som inte ville acceptera fakta blev stundtals riktigt obehaglig.
Sen under bara nån veckas tid så vänder allt och hon blir riktigt frånvarande samt spenderar mycke tid med ett annat gäng och speciellt med en kille där.
Snabbt förkortat så frågar jag en dag ut henne vad som har hänt mellan oss, får till svar inte mycket och att det enda är att hon börjat umågs mer med det andra gänget. Men hon hoppas att vi fortfarande kan vara vänner, påpekar att jag hade fått intrycket att det va mer än så tidigare.
Då förklarar hon att hon har tänkt vara singel ett tag efter allt, och hon ursäktar om hon gett mig signaler som har kunnat tolkas som annat. (har visat sms jag fått för mina vänner som tycker samma som jag att signalerna va hur tydliga som helst)
Det här kanske jag kan ta ändå, hon verkar ju vilja ha lite tid att tänka och det är antagligen inte rätt tillfälle (som om det någon gång är det...?)
Det som riktigt stör mig är att hon i princip samma kväll övernattar (igen ska ja väl tillägga) hos killen i andra gänget och dom efter det umgås jämt och ständigt.
Dom är tillsammans nu och har vart det sedan dess typ...
Så tyvvär tjejjer, jag hoppas att jag får anledning att ändra åsikt. Men efter såda här historier då det sägs en sak och dom gör något helt annat. Som dom uppenbargligen inte kan stå för, ja då har i alla fall jag tappat förtroendet för vad många säger..
Fick föresten frågan förra veckan skrivet på msn då jag inte va där, "förlåt att jag frågar men.. är du arg på mig..?" Det efter att jag vart uten en kväll där dom va och verkligen dissat för att jag inte har mycket över för henne innan hon förstår vad hon gjort fel och ursäktar sig. |
ja fyfaan för dessa varelser!!
jag har också varit ute för en som hade pojkvän o hon ville därifrån o jag söttade henne med allt o allt var skit bra vistrulade varrenda fest o det ena led till det andra! senvar jag på fest hos några polare o jag lånade ens dator för o sitta på icq o snacka med henne o så glömde jag ta bort min icq från den datorn o så en dag så skickade hon varför sa du så då hjade den killen sagt en massa saker på min icq men hon förstod att det inte var jag o sånt! men iallafall de började snacka på icq och senare umgicks de bakom min rygg jag sa till denna killen att han skulle ge faan i henne för jag var kär o blablabla men det sket han ju i så iomed detta blev de tillsammans o jag blev "vän" o inte nästa pojkvän hon förstörde hela min sista termin i gymnasiet så nu går jag komvux o jag kan ju tillägga att den killen är inte min vän längre! o henne klarar jag knappt se utan o typ lipa eller vilja slå nån! så är det med den första stora kärleken!
så för helvete bli inte riktigt kär i en tjej i samma klass om du inte ror hem henne!!!
|
|
$nuff3Gull
Donator 25
Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala |
|
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo |
Sön 22 okt 2006 11:48 |
|
Jooeell skrev: |
så för helvete bli inte riktigt kär i en tjej i samma klass om du inte ror hem henne!!! |
Hmm, undra just om inte detta hänt mig med?!
JO DET HAR DET!!!
Finns inget värre...!
|
|
Jooeell
Sön 22 okt 2006 14:14 |
|
man får göra som de säger söka skydd o en fristad i verktygen o bilen det är lättast!
eller börja lyfta skrot det gjorde jag! men det har legat på hyllan nu ett tag igen!!!
|
|
jockebostrom
Sön 22 okt 2006 14:26 |
|
Precis börjat med skroten jag, nån effekt kan man ju hoppas att det ger..
|
|
Tutan
Golf 1 Cab Gli Ort: Lomma |
Sön 22 okt 2006 16:10 |
|
Ja lyfta skrot å meka bil e nog de som funkar bäst. Man använder tankarna till att alltid lägga på en extra vikt än killen som va på maskinen tidigare .
|
|
Jooeell
|
jockebostrom
Sön 22 okt 2006 22:03 |
|
mm, nästan för många sånna.. men bra förebilder, eller inte anabola killarna då förstås
|
|
Skorpan
Golf 3 GL-93 Ort: Åmot |
Mån 23 okt 2006 14:15 |
|
Så gå på gymmet är killarnas sätt att inte lägga ner så mycket tid till olycklig kärlek, jadu alla sätt är bra utom dem dåliga!
Vi tjejer skriver av oss ordentligt i dagboken, gör pluss och minus listor, sitter och pratar djupa tankar med bästa kompisen innan man bestämme sig för att gå ut på krogen imorgon igen och se om det finns något annat intressant (vilket det nästan aldrig finns)....
Tur man inte sitter i den situationen längre;)
Men första kärleken tar offta lång tid att komma över, även om man inte erkänner det, trånade efterhonom i nja 4-5år men sa inget om det.
Och när man träffade någon ny så var det bara att konstatera att jag kommer aldrig bli kär som med honom...
så ett nyår träffade jag på honom igen och vi hade det rätt mysigt! Men det var den kvällen som fick mig att inse att jag inte längre var lika intresserad helt enkelt!
och Nu är jag tokkärast än tokkärast första gången på sex år!!!!!! och DET ÄR KANON!!!! Man kan bara lära sig av sina egna misstag, det är därför jag har lärt mig så mycket;)
|
|
jockebostrom
Mån 23 okt 2006 18:30 |
|
Skorpan skrev: | Så gå på gymmet är killarnas sätt att inte lägga ner så mycket tid till olycklig kärlek, jadu alla sätt är bra utom dem dåliga! |
Kan vara skönt att avreagera sig i gymmet ibland, ja..
|
|