konny
Golf 2 1987 Ort: Örebro |
Lör 30 dec 2006 21:04 |
|
Hej !
Min son blev påkörd av en epatraktor och fick framskårm och bakdörr förstörda.
Motpartens försäkringsbolag reparerar inte bilen utan skrotar den.
Är det någon som har en skaplig golf till salu så är jag intresserad. Helst en GTI
Lite gör det själv är inte något hinder.
Prisläge 12 - 13000 kr.
Jag bor i närheten av Örebro
Modererad av Anders - Ämnet låst
|
|
julekuk
Golf 2 GTI Ort: Halmstad |
Tis 06 mar 2007 16:18 |
|
Jag har en Gti -84 som jag funderar på att sälja, går jättebra i motor och låda, gick igenom besiktningen för en vecka sedan, några småsaker med elsystemet som kan fixas, skickar även med en reperationsmanual från Haynes...lite rostig undertill men inte så synligt, vill ha endast 9000 för den, så hör av dig till 0708/849963 om du är intresserad av den så kan jag maila över en drös med bilder till dig! Bor i Halmstad
|
|
Samnerud
Golf 2 GTi 16v -89 Ort: Södertälje |
Fre 27 apr 2007 17:09 |
|
Jag tror inte att hans bolag kan bestämma huruvida du måste skrota din bil eller inte då du inte var vållande,jag hade inte köpt det iallafall. Förkasta åtminstonde deras bud så får du ett högre garanterat,det första är alltid ett skambud,på de jävlarna..
|
|
palovaara
Golf 2 låg Ort: Sandviken |
Tis 08 maj 2007 20:31 |
|
jag har en golf gti 87a med 88a motor..
8v, 16000mil..
|
|
abris
Golf 2 GTI 16v -86 Ort: Gävle |
Fre 01 jun 2007 0:21 |
|
Samnerud skrev: | Jag tror inte att hans bolag kan bestämma huruvida du måste skrota din bil eller inte då du inte var vållande,jag hade inte köpt det iallafall. Förkasta åtminstonde deras bud så får du ett högre garanterat,det första är alltid ett skambud,på de jävlarna.. | Reperationerna får inte överskrida över 50% av bilens totala värde vad jag hört. Så tänk dig byte av framskärm + ny dörr + lack, just det låter billigt men blir bra många tusenlappar i slutändan ändå tyvärr. Men det jag skulle gjort var att fixa en ny framskärm och en begagnad dörr och sen be någon lacka, för vore ju synd att skrota en sånn pass fin bil. //adde
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|