I förmiddags tog jag en tur till de värmländska skogarna och kom hem med en uppsättning 19" Ska först inhandla navringar sen blir det provmontering för att se om spacers behövs eftersom att et måttet inte är exakt som original. Men det SPÖRS som de säger i värmland!
Kunde inte hålla mig utan blev tvungen att prova en fälg för att se hur de blir att se ut. Inte besviken precis! Imorgon blir det att köpa navringar o montera dom
Efter drygt en månad så fick jag hem en efterlängtad pryl från Tyskland, en aux-adapter till originalstereon Fick den inte att fungera först men sen så upptäckte jag att adaptern ville ha en liten jord med tanke på att det satt en svart lös kabel på kabelhärvan. Så nu fungerar den klockrent
Tänkte först sätta aux-uttaget i mittkonsolen i knappen som inte har någon funktion, men märkte att uttaget var för stort för att det skulle kunna bli snyggt. Då fick det bli på samma ställe som i farsans Octavia Scout, i facket under mittarmstödet
Tog inga bilder under tiden, så det får bli före och efter bilder. Det var ganska enkelt att dra kablarna så de inte blev synliga.
Senaste inköpen, har dock inte kopplat in dem ån Måste fixa till den nedre grillen också, den blev att se lite trött ut när det kom på ny mörk plast till dimljusen