Har lämnat bilen på lack för nån veckan sedan .Det har lackats hela förare sidan
(Front spoiler, Fram vänster skärm, Vänster dörr, Hela bak skärm och Bak spoiler)
När jag fick bilen tillbaka upptäckte jag att det är skillnad i lacket (färg). Det är enorm skillnad måste jag säga.
Finns det nån möjlighet att klaga över att det är skillnad och få lackad andra sidan och betala självrisk för det med ?!
Du har all rätt att klaga för bilen ska vara i samma skick som den var innan skadan och om det är en enorm nyans skilnad får dom antingen göra om jobbet eller lacka om hela bilen= Du ska inte behöva betala ett skit mer såpass enkelt är det.
Fick lära mej när ja lämna in min grill på lack att en färgkod kan ha flera nyanser. Min tex LA7U hade två. En mörk samt en ljus nyans.
Han förklara de med att bilproducenten köper in låt säga 10 000 liter färg. När den färgen är slut beställer de kanske av någon annan, då blir de en annan nyans. (nåt i den stilen, la de inte på minnet, eftersom han hitta min nyans direkt (den möka).
I like how Petta is building the ultimate mk3 out of all the best bits that VW supplied for it!