Lutar åt 205/50, hittar inte däck med mindre profil..
Tänkte mest på att bredden passar i hjulhusen och inte tar i.. den är itne sänkt så det borde väl itne vara något problem?
Det är dock på planeringsstadiet.. Måste fixa den finansiella delen
Ahh, ja du menar så..
Hehe, det är inte med stolthet jag berättar detta men, de fälgar som kommer att ha däcken på sig är Biltemas lättmetallfälgar haha (snyggare än original plåtskit grejs som tydligen kallas fälgar) modell T-164
Ahh, ja du menar så..
Hehe, det är inte med stolthet jag berättar detta men, de fälgar som kommer att ha däcken på sig är Biltemas lättmetallfälgar haha (snyggare än original plåtskit grejs som tydligen kallas fälgar) modell T-164
Någon som vet nått om dem? Dvs passform på däck.
äääh dom ser väll ganska fina ut.. sätt ut bild.. jag vil lse..
Ahh, ja du menar så..
Någon som vet nått om dem? Dvs passform på däck.
äääh dom ser väll ganska fina ut.. sätt ut bild.. jag vil lse..
De längst till vänster. Ska inte lägga ner multum på bilen. Blir att kapa fjädrar som sänkning. Kanske ny fram stötfångare och bakstötfångare från polen Ska vara en allround bruksbil, både vinter och sommar. Sen när jag har fast jobb blire att införskaffa minst en till bil Som då ska göras lite mer på givetvis beror iofs på hur det går med familjeskapandet