Forum - Övrigt (ej modellspecifikt) - Vad är detta för fälgar?

Ricky
Golf 2 -92 Ort: Tidaholm
Tis 24 jul 2012 19:17 Svara med citat
Tjejen köpte en GTi för ett tag sedan som fälgarna nedan (dom högra) satt på. Någon som vet vad det är för fälgar? Smile

Bild

Här är två andra dåliga bilder:

Bild

Bild
MiWi
Ingen VW Ort: Stockholm
Ons 25 jul 2012 2:44 Svara med citat
Den bilen känner jag igen, förra (?) ägaren är en god vän till mig. Har för mig din tjej köpte den utav honom nämligen.

Cromodora heter fälgarna om jag minns rätt. Mer exakt namn kan du få när jag pratat med honom. Smile
Ricky
Golf 2 -92 Ort: Tidaholm
Ons 25 jul 2012 6:54 Svara med citat
Den köptes i Göteborg. Drog lite snett så "en framvagnsinställning behövde göras bara". Visade sig att det var en stötdämpare som var av (!!!) så tjejen höll på att köra ihjäl sig. Även framvagnsbalken glömde han nämna att den var skrot och behöver bytas... Finns tydligen ingen som sysslar med ärliga bilaffärer nu för tiden? Allt vore så mycket enklare om folk bara kunde säga vad som var fel med bilarna som såldes så att folk slapp riskera liv och lem.

Men men, nog om det. Hojta om du får fram fullständigt namn på fälgarna Regular Smiley Tjejen ska sälja dom och undrar vad dom heter och vad det är för ungefärligt pris på dom.
P.Hagel
Golf 1 GTI-83 Ort: Växjö
Ons 25 jul 2012 8:38 Svara med citat
Det är MiM fälgar.

Såldes av specialfälgar i Kungsbacka.

ÅkerVolvo XC60 -15,Volvo C70 Cab-04,Golf 1,6 Var.-00,Golf 1.8 GT-95,Golf GTi-83,Octavia RS-02