Forum - Golf 4 (98-04) - Avgasvarningslampa lyser utan anledning i MK4

Per
Golf 4 1,6-01 Ort: Sundsvall
Tor 23 aug 2007 18:41 Svara med citat
Avgasvarningslampan lyser utan anledning på min Golf -01............har varit på verkstad och släckt lampan och inga fel kunde hittas......Nu lyser den igen......vad gör man?
kosso
Golf 4 1,6 Fsi-02 Ort: Sollentuna
Fre 18 jan 2008 22:45 Svara med citat
Styventilen till insugningsröret behöver kanske bytas

kablorsh
Bobo
Golf 6 R -10 Ort: Uppsala
Fre 18 jan 2008 23:12 Svara med citat
Min började lysa när jag hade öppet sportfilter och det var lite fuktigt ute, lät bilen stå i garaget och sedan satt tillbaka orginal boxen och sedan dess har felet aldrig kommit tillbaka. Kan nog vara LMM:en också? för den bytte jag i samma veva