Forum - Golf 4 (98-04) - 4motion med brytet ben.

rokks
Golf 4 V6 4Motion -02 Ort: Ljusdal
Ons 23 jan 2008 21:00 Svara med citat
Hallå hallå. Igår "vek" sig hjulupphängningen på höger bak för mig. letade runt bland kvitton i bilen och fann då papper om att liknande har hänt på vänster bak för tidigare ägare, där står att stag, krängningshämmare, länkarmar etc fick bytas. Tänkte då fråga om detta är vanligt?

Bilen är rejält sänkt och nån sa att det påverkar en hel del. Så hur pass vanligt är det egentligen med sänkta bilar?

Bilen är ju lagom snygg just nu, ser handikappad ut d'oh!
Bobo
Golf 6 R -10 Ort: Uppsala
Ons 23 jan 2008 22:53 Svara med citat
Tror inte det är så vanligt, men visst är bilen ordentligt sänkt tar den väldigt mycket mer stryk.
rokks
Golf 4 V6 4Motion -02 Ort: Ljusdal
Ons 23 jan 2008 23:17 Svara med citat
60mm ska den visst vara sänkt. Hittade gammal projekt tråd här på forumet ifrån han som gjort om den. Smile

Känns som det kan vara dyrt i längden och måste byta såndär hela tiden. Och det skulle ju inte vara så underhållande om det pajjade i högre hastigheter. Sad