Något att tänka på när man byter skiva och bromsbelägg bak på en -00?
Gjort det på många andra bilar utom Golf, kolvarna dom trycks eller skruvas tillbaka?
..Handbroms, någon justering efteråt i oket?
Jag hade liknande undran. Se http://www.vwgolf.se/viewtopic.php?t=5409
Jag lossade luftskruven och hade en slang över för att inte trycka bak ev. skräp i bromsröret och för att byta lite bromsolja när jag ändå höll på.