Hur kopplade du ihop batterierna då? För som det ser ut på bilderna så blir det ju bara det större batteriet som kommer i kontakt med metallen som leder strömmen till dioden. Å bara den ena polen på det mindre batteriet som har kontakt med det större.
Det är två batterier som ligger ihop och med en liten isolerad kabel imellan polerna som inte syns då jag missade att fota det. Jag har nu testat med bara det stora batteriet och det räcker med det eftersom det ligger på 3 volt.Den enda skillnaden är att batteriet inte räcker lika länge men å andra sidan så blir det billigare att byta ett istället för två när det tar slut