Liwgren
Golf 4 GTI 2003 Ort: Malmö |
| Sön 09 mar 2008 14:39 |
|
Min innerbelysning funkar inte i förar dörren, men den funkar på de andra dörrarna, jag har nyligen upptäckt att kontakten till bagageluckan har ärjat igen, och kontakten slutat fungera. Vet någon vad de kan vara för fel på förardörren?
Mvh Liwgren
|
|
VW_Fantasten
VW Passat 1,8T Ort: Östra Göinge |
| Sön 09 mar 2008 16:11 |
|
| Låskistan är nog kass i din dörr
|
|
Liwgren
Golf 4 GTI 2003 Ort: Malmö |
| Sön 09 mar 2008 18:02 |
|
| VW_Fantasten skrev: | | Låskistan är nog kass i din dörr |
A fan, vad kan en sådan kosta tror ?
|
|
VW_Fantasten
VW Passat 1,8T Ort: Östra Göinge |
| Sön 09 mar 2008 21:14 |
|
| Liwgren skrev: | | A fan, vad kan en sådan kosta tror ? |
den kostar runt en tusing
|
|
Liwgren
Golf 4 GTI 2003 Ort: Malmö |
| Mån 31 mar 2008 10:40 |
|
| VW_Fantasten skrev: | | den kostar runt en tusing |
De är ett mekaniskt fel i låskistan, Hade sönder hela och fick märkte detta, så jag tvättade hela och smörjade upp den igen, satt med den i handen kopplad i till innerbelysningen, och den funkar perfekt. Sen sätter jag ihop dörren när jag då prövar, så funkar dne inte igen, den funkar ibland, 2 gånger av 8 kanske. Jävligt märklig sak..
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|