Kimpa
Golf 4 V5 Ort: Västerås |
| Sön 06 apr 2008 10:01 |
|
Hej.
Har sökt igenom motorutrymmet nu massor men hittar ej vart termostaten sitter.
Nån som kan säga vart den sitter, eller till och med kanske har en bild.
Tack på förhand !
MVH Kim
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|