micke_petersson
Ingen VW Ort: Borås |
Ons 03 sep 2008 10:12 |
|
Ngn som har en vw passat med bluetooth telefoni? försöker synka min ericsson w880i till denna och får meddelande om att den inte är kompatibel... har provat med flera olika ericsson och detta funkar inte...
har hört rykten om ngn uppgradering för o få det o funka... men vet ej om detta stämmer...
ngn här som vet ngt om detta???
mvh micke
Modererad av Anders - Ämne flyttat från Övrigt (ej modellspecifikt) till Andra Volkswagen-modeller
|
|
J-P-R
Passat 7 4-motion Ort: Örebro |
Ons 03 sep 2008 17:54 |
|
SE telefonerna suger att få kompitabla med bt. En bekant till mig uppgraderade och höll på men fick det ändå inte att fungera. Men det skall fungera efter en uppgradering av programvaran i din tele.
Mvh
|
|
tobbe80
Golf 2 1,8 GL -92 Ort: Lindesberg |
Ons 03 sep 2008 18:00 |
|
Monterat ett antal bluetooth telefoner i nya passat, än så länge inte stött på problem med söka in. Man får gå in i radiomenyn och aktivera Bluetooth sen aktivera på mobilen och söka in bilens, du har sedan en upplåsningskod som du ska slå in, för mig det är 1111 detta står i handboken för bilen, har som sagt fungerat hittils. montera en hel del Parrot, fungera kanon men har du intergrerad Bluetooth ska du givetvis ha igång den
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|