Handtag går att köpa billigt från Ebay, finns även helkromade
Sitter det inte manuell choke på din bil? Min -83a har det. Testa dra i den innan du startar!
Värmefläkt går ju att köpa på bilskrotar, kolla bara så inte vridknappen till fläktstegen inte är glapp. Lättast är väl att sätta sladdar direkt till fläkten och se om den snurrar.
Bytet är ganska lätt men ändå lite trångt att få ut den, man måste vrida och bända lite.
Bakljus passar från 81-84, finns säkert på skroten
Handtag finns också på skrotar, handtag från årsm -76 passar, även golf 2 passar.. finns oftast liggandes på nån hylla så fråga runt lite.
Ok passar alla årsmodeller lr bara vissa? Problemet är att nyckel inte går att vrida runt fult utan man måste trycka på knapen sen vrida resten. Sen när man gjort det måste man lirka lite i låset så dörn går att stänga. Jag tog hantagen från en tvådörrars golf 2. Den hadde bara lås på förar sida så sidan där det inte satt nått lås passa inte alls den reagerade inte när man tryckte på knappen men ska det passa?
Jag bytte handtag på caddyn i veckan, satt ett från en 4 dörrars golf på innan, men bytte till ett från en tvådörrars tror jag, fick iaf byta tryckplattan till låsningen mellan dom för att få det att lira ihop! kanske kan vara något sånt för dig också?