Ok nu när det e varmt behöver man inte egentligen, men det kan bli ganska jobbigt på vintrarna tills bilen värms. Har försökt att byta säkringar men inget hände, kan det vara nån sladd som har gått av eller nåt som behöver bytas. Nån som haft liknande problem?
Jag har själv inte haft problemet men har hört att värmeslingorna i sätet är väldigt känsliga. så om du typ står med ett knä i sätet eller något liknande finns det risk för att de kan gå av. behöver inte vara det i ditt fall men har hört att det har varit så för några;)
Jag har själv inte haft problemet men har hört att värmeslingorna i sätet är väldigt känsliga. så om du typ står med ett knä i sätet eller något liknande finns det risk för att de kan gå av. behöver inte vara det i ditt fall men har hört att det har varit så för några;)
Har samma problem i min, men jag skulle tro att det är som aantie skrev, att nån har satt ett knä i stolen o slingan gått sönder. Tydligen både dyrt och bökigt att byta, billigare köpa ett löst värmesäte att sätta in under vintern, inte snyggt men effektivt!