Varför länka direkt till Aftonbladet? Vill inte klicka på det.
Jag har läst artikeln förr dock och jag kan ju bara säga som så att 402 meter är inte allt. Lovar att upp i fart så får Golfen ordentligt med smisk. Han har inte betalat £50 för den totalt utan snarare £50000. Vette fan om man inte hellre köpt en M5 E60 då.
Varför inte länka dit ??? länkade enbart dit för att det handlade om golf och verka va rätt bra fart i bilfan, upp till var å en om dom vill klicka på !!!!
Han hade alltså lagt 700000 på en golf mk1...det finns ju faktiskt roligare bilar för de pengarna Men vill man vara en riktig underdog kostar det väl en slant
Måste säga att jag håller med ovan. Tänk vilken rolig m3.a eller något jag kunde fått för dom 120000++kr jag hitills lagt ner på en gammal golf 88a för en vr6-konvertering plus början till en turbomotor till den. Men då hade jag stått där med ett färdigbyggt åk utan varken vetskap, kunskap eller stoltheten att kunna svara på eller visa upp något mitt eget huvud och händer presterat. Och personligen ser jag en del kärlek i att kunna knäppa någon m3-m5 ägare på nosen med en bil som från början man kanske kan få för 5000:- medans deras kärror ligger mella 100-200000:- och dom vet knappt vad en bränslepump är. Ingen som behöver veta vad man har under huven om dom inte är riktigt intresserade;) Detta är kärlek.
Så ja, hade jag haft pengarna hade jag också hellre lagt 700000:- på en golf än köpt något färdig=)