Tjena!
Åker en Golf V 140hk TDI 2004 nu. Riktigt trevlig bil som är pigg att köra. Men jag är så jäkla less på den uberfula originalfronten...... Var kan man hitta en roligare front till Golfen?
R32 eller GTI helst då.....
//Niklas "NiKeMaN" Johansson
Golf V 140 TDI-R Sportline
Sam: Xenonkonvertering va det första jag gjorde på bilen. Är inte intresserad av nya framljus med angeleyes DRL och grejor då jag inte tycker att det passar på en såpass ny bil.
Votexläppen var läcker! Var hittar man den?
Tror det finns ett ställ som heter..humm..V.A.G där säljer dom VW grejer har jag hört på rycktesvägar om det stämmer eller inte vet jag inte.Värt att kolla kanske?.
Nej men skämt å sido.Det är nog VW som gäller.Om man inte kan pussla ihop från bildelsbasen tex.Gallren på sidorna brukar kosta 100-150:-/st.Dimmljus kostar desto mer dock.Läppen är original VW tillbehör så dom bör kunna få fram den.Eller så kikar du på ebay.Sett nån sån läpp där.
Förästen åker du med Xenon i halvljuset?.Hur bar du dig åt då?
Tror det finns ett ställ som heter..humm..V.A.G där säljer dom VW grejer har jag hört på rycktesvägar om det stämmer eller inte vet jag inte.Värt att kolla kanske?.
Nej men skämt å sido.Det är nog VW som gäller.Om man inte kan pussla ihop från bildelsbasen tex.Gallren på sidorna brukar kosta 100-150:-/st.Dimmljus kostar desto mer dock.Läppen är original VW tillbehör så dom bör kunna få fram den.Eller så kikar du på ebay.Sett nån sån läpp där.
Förästen åker du med Xenon i halvljuset?.Hur bar du dig åt då?
Hmmm får kika hos min lokala vag verkstad då så får vi se.
Ja självklart åker jag med xenon i halvljusen. Utan felmeddelande i displayen. Ett canbus xenonkit h7 i 5000k tillsammans med speciella lamphållare löste mina problem enkelt.