Forum - Offtopic - Varför är alla så tystlåtna?

GTI_DANNE
Golf 3 gti color concept-96 Ort: Eskilstuna
Sön 12 nov 2006 11:54 Svara med citat
Är det någon mer än jag som tycker att det är lite snack på hela forumet? man lägger upp en tråd sen har man 2 svar och 10 visningar på flera dagar... lite tråkigt tycker jag. tycker för övrigt att forumet är väldigt bra fast lite mer snack skulle inte skada.
Applause

Billjuds narkomanen.
DLS UR

Modererad av Anders - Ämne flyttat från Övrigt (ej modellspecifikt) till Offtopic
Leifi
VW Passat Variant 1.8T Ort: Skåne
Sön 12 nov 2006 12:21 Svara med citat
Håller med.
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo
Sön 12 nov 2006 12:42 Svara med citat
kan hålla med till viss del, själv försöker jag svara så ofta jag kan. Men ibland har man inget att säga, kanske inte har kunskap på området eller så finns helt enkelt inget mer att säga.
Men jag tycker det skriv en hel del här, tycker annars att det är samma personer som skriver och att det är det som gör konversationerna så korta.

www.mk1clubschweden.se -klubben som älskar vw mk1
GolfOlle
Ingen VW Snart BMW E30 Ort: Bankeryd
Sön 12 nov 2006 14:01 Svara med citat
jo attt de är samma personer som skriver de är de ju inge snack.. om Razz

Speed kills drive volvo and live for ever.
zairon
Golf 4 1,9 TDI -05 Ort: Landvetter
Sön 12 nov 2006 15:20 Svara med citat
Tror det är som jockebostrom skrev, att man inte har kunskap eller så... så upplever jag det ofta själv! men håller fortfarande med dig! Lägger man upp bilder eller info om sin bil t ex så kan man ju iaf skriva nått possetivt, eller negativt om man nu måste det... kunskap är inte alltid ett måste för att kunna skriva Regular Smiley *låter lite vis* ;P
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Sön 12 nov 2006 18:29 Svara med citat
GolfOlle skrev:
jo attt de är samma personer som skriver de är de ju inge snack.. om Razz

precis man känner ju nästan till alla som skriver här ju.. Razz

VolksWagon for life..
$nuff3Gull
Donator 25 Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala
Sön 12 nov 2006 19:18 Svara med citat
zairon skrev:
Tror det är som jockebostrom skrev, att man inte har kunskap eller så... så upplever jag det ofta själv! men håller fortfarande med dig! Lägger man upp bilder eller info om sin bil t ex så kan man ju iaf skriva nått possetivt, eller negativt om man nu måste det... kunskap är inte alltid ett måste för att kunna skriva Regular Smiley *låter lite vis* ;P

Samma här.
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Sön 12 nov 2006 19:53 Svara med citat
zairon skrev:

jag personligen tycker de e sjuktjobbigt med offtopicsnack och personer som gissar.
Men i Våra bilar kan man ju kanske skriva nått. de kan ja hålla me om.

Sen att de e dött här håller ja inte riktigt med om. Många av dom 700 som är reggade har nog inte varit inloggade på ganska länge. Och när man tittar till på kvällen har de skrivits o de flesta sektionerna

mk2 vr6
jockebostrom
Sön 12 nov 2006 21:18 Svara med citat
mellowd skrev:
jag personligen tycker de e sjuktjobbigt med offtopicsnack och personer som gissar.

Sen att de e dött här håller ja inte riktigt med om. Många av dom 700 som är reggade har nog inte varit inloggade på ganska länge. Och när man tittar till på kvällen har de skrivits o de flesta sektionerna

Där sa du nåt. Smile men lite offtopic kan det ju bli ibland, hehe Anxious d'oh!
Anders
Moderator Ingen VW Ort: Haninge
Sön 12 nov 2006 21:29 Svara med citat
mellowd skrev:

Instämmer till fullo.
Samtidigt är jag övertygad om att det finns många personer som sitter inne med kunskap utan att dela med sig p.g.a. att man i regel på nätet är van att bara ta emot information utan att behöva ge tillbaka. Det gäller våga trycka på tangenterna för att komma till insikt om att det alltid roligare att delta än att stå bredvid och bara titta på.

Sprid ordet, känner DU någon som är intresserad av VW, tveka inte då att tipsa om forumet!
Ingen kan allt, men det finns alltid någonting man är bra på.
Draven
Golf 3 Variant GL TDI -97 Ort: Nacka
Mån 13 nov 2006 17:03 Svara med citat
Har inte haft så mycket att säga då jag inte är sådär jättekunnig, har inte heller haft nån golf att prata om. Men idag så har den kommit.

Det är väl helt enkelt så att aktivitet föder aktivitet... tjat ger mera tjat Smile

Den som ingen turbo har, den får åka utan BAR!

TDI kombi till styling/trimning...
Jockesoder
Ingen VW Ort: Teckomatorp
Fre 22 dec 2006 22:31 Svara med citat
Ska ta o ändra VWgolf.se till min startsida o skall ta mig i nackskinnet o bli aktiv här! Nyårslöfte*

Söderstjerna - Jag är för ett självständigt Skåne!
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Lör 23 dec 2006 2:01 Svara med citat
Det är rätta takter Wink

mk2 vr6
jockebostrom
Lör 23 dec 2006 16:33 Svara med citat
Tycker att det snackas mkt nu, hinner knappt med att läsa ibland Smile
*positivt*

www.mk1clubschweden.se -klubben som älskar vw mk1