Går det att koppla in stora färddatorn om man har den lilla, jag har den enligt bilden men undrar om man kan koppla in så man får i hela rutan, man får så klart byta mätarehus som har stora displayen, men går et med datorbox, vad behövs för kablar... någon som gjort detta eller kikat på det?
Mvh
Having a fast VOLVO is like coming out of the closet You might surprise people, but you're still gay
JAg e inne o tittar på länken som Xabet har postat här. På min färddator kan man INTE se hur många mil man kan köra innan bensintanken e tom. kan man se det på era färddatorer?
Lånar tråden! får ingen riktig klarhet i om man måste byta hela tavlan med hastighets- och varvmätare om man vill trycka dit en färddator. har nu ingen färddator alls och har en golf som är tillverkad i just mars 2001. i länken som xabet la upp står det att golfar tillverkade innan mars 2001 har immo2 medan golfar tillverkade efter mars 2001 har immo3.. alltså kan den ha vilken som? måste man ha immo3 för att kunna installera en färddator eller går det att med immo2 också? får ingen riktig klarhet i det.... :S