Forum
Galleri
Shop
Bli medlem
Logga in
Sök
Hjälp
Medlemslista
Regler
Forum
-
Golf 2 (83-91)
- Kupefläkten går inte? HJÄLP!!!
Jorevik
Golf 2 CL 1.8 i KAT -91
Ort: Falkenberg
Sön 09 dec 2012 15:00
Fläkten blåser inte, den går inte igång men den blir varm och den får ström. Kan den ha kärvat? Hjälp tack, jobbigt att köra en bil som är helt igen immad. God jul!!
Ankmat
Golf 4 1.8 -98
Ort: Trollhättan
Sön 09 dec 2012 15:15
Dags för ny kupéfläkt kanske?:p
johanmedgolfen
Golf 2 1,6 cl 89
Ort: Täby
Tis 11 dec 2012 23:12
Om du är säker på att du har ström fram till den, och den inte går igång så är den trasig! köp en begagnad på skroten kostar inte mycket
Jorevik
Golf 2 CL 1.8 i KAT -91
Ort: Falkenberg
Ons 12 dec 2012 1:27
Fixat, plockade ur den å smörjde upp den. Tackar för hjälpen ändå!!
Forumet för oss som älskar Volkswagen