Hej alla ser att de flesta bilar på blocket är " Trendline"eller "sport".Vad innebär det och finns det flera till olika benämningar och vad innebär dem.Vill lära mig mycket om golf mk5 eftersom jag går i köptankar.
polomannen Moderator Donator 25 Golf 3 VR6 ZR POLO RTS Ort: Stockholm
Mån 16 jun 2008 23:14
Det är olika paket till bilarna.
Typ klädsel och dylikit.
Trendline e lite annan klädsel (läs: oftare fulare) än alla andra paket, lite extra förvarinsfack, inge fjärrstyrt c-lås, armstöd t.ex.
Kolla i broschyren hos din VW handlare, det är skillnader iaf, jag hade valt Comfortline eller sport...snyggare bilar utvändigt med lackade lister t.ex.
Ingen som har mer info om skillnaden mellan Trendline och Comfortline? Undrar om det är värt att satsa på en Comfortline? Ovanstående pekar ju på att det skulle vara lackade lister på Comfortline men det stämmer inte vad jag kan se?
Råkade skriva in skillnaderna mellan mkiv's trendline o comfortline paket så nu blev de istället ett tomt meddelande
Men de går å hitta på vw's hemsida alla broschyrer de hade för mk5 också och där kan du se skillnaderna tydligt i pdf format..
Ingen som har mer info om skillnaden mellan Trendline och Comfortline? Undrar om det är värt att satsa på en Comfortline? Ovanstående pekar ju på att det skulle vara lackade lister på Comfortline men det stämmer inte vad jag kan se?
Lackerade lister är det väl endast på highline... comfortline är väl typ sportstolar och fler högtalare osv....
Jag tex beställde aldrig min bil den råkade då vara en trenline med stylingpkt men saknar så innerligt farthållare som hade vart me masterspkt! Ja det verkar finnas många varianter, mest nöjd med fjärren, känns inte så modernt att öppna med nyckel.