Forum - Golf 4 (98-04) - Vita mätartavlor till en V6 4-Motion?

sodastream
Golf 4 V6 4-Motion Ort: Hylte
Tor 10 maj 2007 0:20 Svara med citat
Någon som vet var man kan få tag på vita mätartavlor till en v6 4-Motion? el skriva ut från internet?
golfabjorn
Golf 3 1.8i GT Special -93 Ort: Lund
Tor 10 maj 2007 8:18 Svara med citat
Jag skulle säga www.vita-matare.org och hittar du dem inte där så kan man läsa följande på deras sida:

Vita-matare.org lagrar vita mätartavlor, som du kan ladda ner som en bildfil (.jpg) och skriva ut på papper. Hittar du inte mätartavlorna till din bil i vårt arkiv, kan du scanna in dom originala som sitter i din bil, skicka över bildfilen på e-post till oss, och få tillbaka en fil innehållandes vita mätartavlor istället för vanliga svarta orginala.


Lycka till! Smile

I teorin är det ingen skillnad mellan teori och praktik, men i praktiken är det det.
sodastream
Golf 4 V6 4-Motion Ort: Hylte
Tor 10 maj 2007 23:50 Svara med citat
Okej..tack.. vet du hur man får bort kåpan så att man kommer in och kan lossa dom?
abris
Golf 2 GTI 16v -86 Ort: Gävle
Fre 11 maj 2007 0:29 Svara med citat
sodastream skrev:
Okej..tack.. vet du hur man får bort kåpan så att man kommer in och kan lossa dom?
Det lättaste är att prova sig fram tror jag.

VW GOLF GTI 16V
Bobo
Golf 6 R -10 Ort: Uppsala
Tor 24 maj 2007 11:15 Svara med citat
sodastream skrev:
Okej..tack.. vet du hur man får bort kåpan så att man kommer in och kan lossa dom?


Det är inte svårt hur som helst så du behöver inte riva hela instrumentpanelen om jag säger så.
sodastream
Golf 4 V6 4-Motion Ort: Hylte
Tor 24 maj 2007 17:57 Svara med citat
läste att det inte gick och lossa instrumentpanelen så man kan ta loss mätartavlorna?
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Tor 24 maj 2007 20:08 Svara med citat
allt går med tillräckligt mycket vilja.
Någon har ju satt ihop det en gång Regular Smiley

mk2 vr6
Mortalis
Golf 4 -00 Ort: Göteborg
Fre 25 maj 2007 14:48 Svara med citat
Vågar man inte så ska man nog lämna in den till ngn mekaniker svart istället Wink
Gör jag för jag vet att jag bara pajar bilen annars haha