Forum - Andra Volkswagen-modeller - Bagagerumsinredning till Jetta 1

andreas_gbg_
VW Jetta MK1 -83 Ort: Lilla Edet
Tis 12 okt 2010 15:11 Svara med citat
Hej.

Första inlägger får bli en efterlysning Smile

Har en Jetta ifrån 83 som byggs om för att ställas ut och tävla i bilstereo. Söker bagagerumsinredning till den då min var helt plåtren förutom en matta. Kommer att bygga nya paneler osv till bilstereoinstallationen men vill ändå ha org. inredning under om den passar min idé, vet ej hur de ser ut.

Mvh Andreas
klockar
Golf 1 GL 1,6 aut-82 Ort: Gagnef
Tor 14 okt 2010 15:28 Svara med citat
Vet inte ens om det sitter nåt mera där än mattan som ligger på golvet. Eventuellt ett par tunna masonitskivor klädda med nån plast / vinyl som kan ha varit placerade efter sidorna.
Annars är det väldigt sparsamt med inredning bak där.
Tror inte jag ens sett nåt annat än just mattan bak i en Jetta iaf.
amxfoto
VW Jetta mk1 1,6 LX -84 Ort: Jönköping
Lör 16 okt 2010 21:37 Svara med citat
Har inte heller nåt annat än mattan i bagagen på min, tror inte det har suttit nåt mer tidigare heller...ser inte så ut iaf
luukas_74
Golf 1 1.8 gti special Ort: Gnosjö
Fre 29 okt 2010 22:22 Svara med citat
Det är som Klockar säger...eller i fall satt det nån slags skivor med nån "äcklig" överdrag i en jetta mk 1 som jag skrotade för ett tag sedan.
andreas_gbg_
VW Jetta MK1 -83 Ort: Lilla Edet
Mån 01 nov 2010 17:11 Svara med citat
Okej. Har fått lösa det helt på egen hand då. Bagageutrymmet har blivit kraftigt förminskat, monterat 2st 95A batterier i baljan bakom väggen, som i övrigt bara huserar ställningen till denna vägg som 4st slutsteg kommer att hamna på, i övrigt blir det ljudprocessor på ena väggen och säkringshållare på andra, sedan ovanpå det blir det lite covers, glas och led ljus.

Bild