Ska byta till xenon på sambons bil på hellyset men själv så sitter jag i veckan fast på annan ort och är inte ens lönt att fråga om hon kan kolla upp vad det sitter i helljusinsatsen. Så vad är det för lampsockel kollade på phillips guiden den sa h7 men den har haft fel förr!?
Nån som vet om den varnar eller beter sig skumt om man drar in 55w xenon på helyset iom canbus?
Tack för svar!
Ska byta till xenon på sambons bil på hellyset men själv så sitter jag i veckan fast på annan ort och är inte ens lönt att fråga om hon kan kolla upp vad det sitter i helljusinsatsen. Så vad är det för lampsockel kollade på phillips guiden den sa h7 men den har haft fel förr!?
Nån som vet om den varnar eller beter sig skumt om man drar in 55w xenon på helyset iom canbus?
Tack för svar!
Jag har en Golf Bluemotion -07 och på den har jag bytt till starkare lampor på både hel och halvljus. Det är ganska enkelt för det sitter samma H7 lampa på både hel och halvljus fast det är mycket svårare att byta lampan på halvljus är helljus.
Hoppas att detta kan hjälpa dig.
Hej Håkan! Beställde från vvme.com 55w h7 260 riksdaler dollarn e ju så låg nu har beställt från dom förr och aldrrig några problem har kört me mina bi-xenon i audin min i 2,5 år utan några problem. Lyser som ett att på min sambos golf extraljus är absolut ej nödvändigt!