Forum - Offtopic - Aros tuning

T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Fre 25 maj 2007 19:51 Svara med citat
Här är ett bra tips (värt att veta) om du ska beställa från "Aros tuning".

Skulle skicka efter lite grejjer av dom förra året.. då var de 4 av 6 prylar som dom inte äns hade inne och aldrig mer skulle få in heller och så skulle jag få vänta i 2-3 v...
Då skulle jag få vänta i minst 3 veckor för att få mina 2 prylar.

Jag beställde lite skit från dom nu igen och jag har väntat på sakerna nu i 3 veckor..
Skickade efter den 3 maj..

Hälften av grejjorna är bestälningsvaror som tar 2-3 v sa dom men tydligen tar de längre tid..
ännu en gång var de vissa saker dom inte hade inne och aldrig mer skulle få in..
Så nu sitter jag hemma och bara väntar..

Frackten kommer gå på 270:-
Men han sa att de skulle kossta mellan 200 - 245:-

Jag skulel sägaatt dom inte håller vara dom lovar och att dom inte har så bra updatering på deras webshop..

Bara så alla vet..

Ger ändast ut bra information som kan vara bra (värt) att veta innan ni skickar efter prylar från Aros- Tuning

T_A_G

VolksWagon for life..
Prexos
Ingen VW Ort: Kumla
Fre 25 maj 2007 20:12 Svara med citat
Kanon bra info..

Kan vi inte lägga upp en egen tråd med betyg och komentarer om de olika butikerna vi köper delar ifrån?

Jag menar så man har alla samlade på ett ställe ( gillar ordning ) Wink

Tidigare Golf II Manhattan -90 ägare, kör Hyundai Accent -06 nu mera ..
walterjr
Golf 3 1,8 -96 Ort: Mora
Fre 25 maj 2007 20:27 Svara med citat
Eftersom det ligger under OT och jag är jävligt less så måste jag bara säga, Handla aldrig hos El-giganten! Lååång leveranstid...
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo
Lör 26 maj 2007 2:11 Svara med citat
lessen, men reglerna är sånna.. Rolling Eyes

§2.3 - Påhopp, företag
Att skriva negativ kritik om ett företag tolereras inte. Skriv istället en saklig redogörelse för hur du känner dig behandlad. Maila sedan till företaget och berätta om ditt inlägg, och välkomna dom att bemöta din kritik eller offentligt be om ursäkt. Återkom gärna senare med info om hur det hela slutade, om företaget backade så att dom får en chans ifall det varit en engångsföreteelse.

www.mk1clubschweden.se -klubben som älskar vw mk1
T_A_G
Sön 27 maj 2007 19:58 Svara med citat
jockebostrom skrev:
lessen, men reglerna är sånna.. Rolling Eyes

§2.3 - Påhopp, företag
Att skriva negativ kritik om ett företag tolereras inte. Skriv istället en saklig redogörelse för hur du känner dig behandlad. Maila sedan till företaget och berätta om ditt inlägg, och välkomna dom att bemöta din kritik eller offentligt be om ursäkt. Återkom gärna senare med info om hur det hela slutade, om företaget backade så att dom får en chans ifall det varit en engångsföreteelse.

Sånt kan ju gå att diskutera..
"Ger ändast ut bra information som kan vara bra (värt) att veta"

Sa inget illa om dom, sa bara att jag blev behandlad riktigt illa..

VolksWagon for life..
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo
Mån 28 maj 2007 8:28 Svara med citat
ne jag vet, fundrade lite efter inlägget men orkade inte ändra mig, var trött. (nu också) men här var det väl lite dålig kritik iaf Very Happy
walterjr skrev:
Eftersom det ligger under OT och jag är jävligt less så måste jag bara säga, Handla aldrig hos El-giganten! Lååång leveranstid...
$nuff3Gull
Donator 25 Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala
Tis 05 jun 2007 16:48 Svara med citat
Du har inte så snabb leverans tid du heller T_A_G Wink Du får ta och skicka mina grejor nu!! Razz Ska ev lacka det helgen efter bugrun.. Men det går ju inte så bra om man inte har grejorna Wink hehe Razz
T_A_G
Tor 07 jun 2007 13:49 Svara med citat
$nuff3Gull skrev:
Du har inte så snabb leverans tid du heller T_A_G Wink Du får ta och skicka mina grejor nu!! Razz Ska ev lacka det helgen efter bugrun.. Men det går ju inte så bra om man inte har grejorna Wink hehe Razz

Skillnaden är ju att jag är en priviat person och Aros är ett företag..Very Happy

BTW jag har inte fått mina grejjer ännu från dom..

VolksWagon for life..
$nuff3Gull
Donator 25 Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala
Tor 07 jun 2007 15:05 Svara med citat
Hehe, skojjade ju Razz

Sega dom verkar vara då..