Vad för slags utblås är snyggast på en MK3a ?? trött på mitt DTM sen dag 1 typ och fundera nu vad man ska svetsa dit för kul som smälter in och ser bra ut, men även lite udda förslag är intressant
lägg gärna in lite bilder om ni hittar och på just det ni gillar