armoton
Polo 6 Ort: Falkenberg |
| Sön 29 maj 2011 22:32 |
|
| Som rubrik, hur får jag bort oljudet
|
|
Sam
Golf 5 R32 Ort: Stockholm |
|
armoton
| Mån 06 jun 2011 12:01 |
|
Jobbar polarn ryckte en säkring för att få bort varnings signalen för bälten på sin golf V, blev fel kod i bilen o han fick lämna in den för att släcka koden till en kostnad av 1000kr men nu tjuter inte bältes varnaren mer i allafall me andra ord om man har en fel kodsläsare kankse man sj kan få bort varnings ljudet? Eller vad tror ni
|
|
Rickard.v
Golf 6 R Ort: Västerås |
| Mån 06 jun 2011 19:38 |
|
Skit enkelt.
Sätt på dig bältet!
|
|
armoton
| Mån 06 jun 2011 19:57 |
|
| Rickard.v skrev: | Skit enkelt.
Sätt på dig bältet! |
jasså var d så enkelt ?
|
|
tobbe80
Golf 2 1,8 GL -92 Ort: Lindesberg |
| Mån 06 jun 2011 20:33 |
|
| Hmm går koda ev men som övriga skriver gör inte det !! bältet räddar liv och finns klar orsak till varför biltillverkarna satsat på stor säkerhet, du gör som du vill men varför ????
|
|
armoton
| Mån 06 jun 2011 20:44 |
|
| tobbe80 skrev: | | Hmm går koda ev men som övriga skriver gör inte det !! bältet räddar liv och finns klar orsak till varför biltillverkarna satsat på stor säkerhet, du gör som du vill men varför ???? |
självklart använder jag bältet, men är trött på ljudet när man kör sträckor där hastigheten är under 20km/h, eller gårdsplanen där inga andra bilar , människor eller djur rör sej..
då vet jag tack !
|
|
tobbe80
Golf 2 1,8 GL -92 Ort: Lindesberg |
| Mån 06 jun 2011 20:50 |
|
| Kör taxi knepet, bälta och låt bältet sitta i
|
|
marcusjj
Golf 7 1.6 TDI -13 Ort: Halmstad |
| Mån 06 jun 2011 22:54 |
|
| armoton skrev: | självklart använder jag bältet, men är trött på ljudet när man kör sträckor där hastigheten är under 20km/h, eller gårdsplanen där inga andra bilar , människor eller djur rör sej..
då vet jag tack ! |
Om du startar bilen, håller dig under 20km/h (tror det är 20) så kommer den inte börja pipa. Det är först när du passerar 20km/h som den börjar varna. I alla fall gör min så.
|
|
Smurfen
Moderator Donator 50
Ingen VW Ort: Utomlands |
| Tis 07 jun 2011 19:33 |
|
| Men när man kliver ur bilen borde det tystna. Åker bara några meter innan jag måste öppna grinden på jobbet. Och fan alltid skall det plinga. Trisst att behöva stänga av bilen så passagerarna skall slippa sitta i plinget hela tiden.
|
|