Forum
Galleri
Shop
Bli medlem
Logga in
Sök
Hjälp
Medlemslista
Regler
Forum
-
Golf 3 (92-99)
- Varningslampa airbag
Chaper
Golf 3
Ort: Ystad
Fre 27 maj 2011 23:25
Har problem med min varningslampa airbag. I vintras började den lysa lite då och då. I början så släcktes den när jag bromsade eller svängde men nu lyser den konstant. Kan det vara kontaktfel och i så fall var?
darkien
Ingen VW
Ort: Stockholm
Fre 27 maj 2011 23:40
De borde nästan gå se med en avläsning av felkoder o börja spåra den vägen
Galen Hobbymeckare med dyslexi
Forumet för oss som älskar Volkswagen