Min polares VR6.a gör så på 4.an och 5.an. Min vanliga Golf gör så på alla växlar. Vi försöker lösa problemet med. Han bytte växellådsolja men de tystnade bara någon minut sedan lät de lika förjävligt
De kan vina lika förbannat de kan va monterat igår o vina idag om man spöat kopplingen tillräckligt mycke....o med zinterkoppling o lätat svänghjul kan ja nog misstäcka den är plågad med både ena o andra avhoppe av kopplingen med fullt hjulspinn som resultat o dessutom va sattes de dit för lager? standard eller förstärkt?
Ja och jag sa ju att de va rätt dumt att inte ha dragit åt det efter du satte dit det..
liksom varför i hela friden gjorde du inte det?
Och för att utröna om det är det som gör att de låter så dra fast grenröret för jössenamn, slutar de låta så va de det, annars e det inte det men då har du iaf dragit åt ditt grenrör...........