Montera in c-lås o hissar är väl inte vidare svårt men att koppla in dom e nog den kluriga biten om du ska köra original prylar för tydligen har vw inte fördraget elsystem för sånt doclk inget ja är helt 100 på men c-lås finns ju universal i värsta fall o elhissar är ju inte direkt svårt att dra eget system till om man bara är lite händig se bara till att få med knappar o kontaktdonen med minst 1 dm kabel på så är de smidigt att dra eget sen
Vad behövs för att dra ström till elhiss?
har fönsterhissen och motorn, följde med kablar som går ut till dörren sen är det en rund kontakt och där börjar problemet. vart ska ja dra strömmen ifrån ?