Forum - Golf 3 (92-99) - Fråda ang utblås/ändrör

tobbe80
Golf 2 1,8 GL -92 Ort: Lindesberg
Lör 21 maj 2011 20:40 Svara med citat
Liten fråga här på kvällskvisten !!

Vad för slags utblås är snyggast på en MK3a ?? trött på mitt DTM sen dag 1 typ Anxious och fundera nu vad man ska svetsa dit för kul som smälter in och ser bra ut, men även lite udda förslag är intressant

lägg gärna in lite bilder om ni hittar och på just det ni gillar Smile

.....privat liv.....
HG
Golf 4 GTI-98 Ort: Vara
Sön 22 maj 2011 18:12 Svara med citat
Varför inte försöka med dubbla utblås? (En på varje sida)
Jag sitter & klurar ut hur jag kan göra det på min vento. Smile
tobbe80
Golf 2 1,8 GL -92 Ort: Lindesberg
Sön 22 maj 2011 18:50 Svara med citat
Hehe nja passa inte stuket på min bil, men vissa bilar kan passa med det

.....privat liv.....
puttel
Transporter T4 2.5 Tdi Ort: Uppsala
Sön 29 maj 2011 19:31 Svara med citat
Jag har en 3tums pipa i dieselkröks variant.
tobbe80
Golf 2 1,8 GL -92 Ort: Lindesberg
Sön 29 maj 2011 19:40 Svara med citat
Blev ett enkelt ovalt, snyggt och diskret samt lite dämpat..

.....privat liv.....