Första sidorutan är fixad och det blev riktigt trevligt. Första rutan och blev riktigt nöjd med resultatet. Jag funderar bara kring hur man ska lösa bakrutan. Det är ju värmeslingor där och är lite osäker på hur de påverkar toningsfilmen när de är igång.
Någon med erfarenhet? Jag tycks ha förlagt den eventuella (om det ens fanns någon) instruktionen som borde kommit med solskyddsfilmen och kan därför inte titta efter information där...
I teorin är det ingen skillnad mellan teori och praktik, men i praktiken är det det.
När jag hade solfilm på bakrutan hade jag inga som helst problem med värmeslingorna. Inget annat än att solfilmen släppte lite längs slingorna efter en tid.
Jag gör så sen om det släpper. Har klart alla rutorna nu men är inte nöjd med bakrutan. Fick trassel på filmen så den knycklade sig lite och det sket sig då i ett av hörnen. Det syns lite och det är sjukt jobbig att vara petig som man är. Funderar på att skära loss den biten, tvätta rent igen och sätta på en annan liten bit över där. GAH!
Joppigt.
I teorin är det ingen skillnad mellan teori och praktik, men i praktiken är det det.
Det var just det jag höll på att göra...men hann inte. När jag sträckte mig efter såpmojängen så...fastnade skiten i sig självt. Fick loss det med lite tålamod men det blev ändå veck på filmen lite. Ska se vad det går att göra åt det senare, har lite annat som måste få prioriteras först. Eventuellt snitta bort det som är skabbigt o skarva på en bit kanske.
Natti!
skarvar du kommer du att få en "vit" linje ist. gjorde detta på min bakruta bara för att inte filmen räckte över hela rutan.
Den filmen ligger exakt kant i kant å det blev ändå en "vit" linje. Om du lappar över kommer du att få en mörkare linje.