...men jag måste ändå slå ett slag för kiten som finns Installerade det i min Lupo. Kostade 400 kr och då fick jag 2 stycken flip-nycklar modell "Passat 3BG", skitsnygga. Funkar klockrent och var busenkelt att installera
...men jag måste ändå slå ett slag för kiten som finns Installerade det i min Lupo. Kostade 400 kr och då fick jag 2 stycken flip-nycklar modell "Passat 3BG", skitsnygga. Funkar klockrent och var busenkelt att installera
Vakumpump relät slangar "dörrmotorer" brytarna till dörrlåsen och antagligen ny elstam/kabelstam för de lär inte va fördraget nå el för c.lås
Där har du allt som behövs. Men något relä behövs inte. Har du bara kablarna och slangarna som behövs så är inkopplingen enkel. En kabel till permanent plus i säkringsboxen och sen jordar man bakre pumpen på samma ställe som övriga kablar i bagaget.
Jag installerade det i min Lupo och det tog några timmar och blev kanon Man kopplar en motor i varje dörr som man sätter ihop med "pinnen" som styr låset, var inte så svårt Kopplade in blinkers-utgången från fjärrlåset till varningsblinkers-kabeln så det blinkade fint när jag låste/låste upp
Var inte så svårt, det jobbigaste var att dra kablar i en trång Lupo..... Mer plats i Golf så det blir ett sånt kit nästa gång jag köper Golf