Vart drar man lämpligast in el från motorrummet på golf iv?
Tänkte även dra slangen till turbotrycksmätaren den vägen.
Några bra tips?
Eller skall jag dra den tjocka kabeln till slutsteget under bilen istället?
Finns ju ett hål i väggen, går in ungefär där ratten är eller vad man ska säga, går inte att missa om du lyser med ficklampa, sitter bara en liten gummilock för hålet. Sedan får du ta bort plast kåporna under ratten så är det väldigt lätt att komma åt.
Tack, det är lugnt, jag hittade mig in bakom andra sladdar från motorrummet in i kupén bakom säkringarna.
Nu är det i stort sätt bara att sy ihop allt i morron blev änna lite mörkt nu kl 22:30..
Tack, det är lugnt, jag hittade mig in bakom andra sladdar från motorrummet in i kupén bakom säkringarna.
Nu är det i stort sätt bara att sy ihop allt i morron blev änna lite mörkt nu kl 22:30..
Lite mer utmaning när det är mörkt, nästan så det är kul så allt blir lite svårare hehe