KINGEN
Golf 4 Variant 2.0 Ort: Rättvik |
|
a128
Golf 6 CAXA /MQ200 Ort: Karlskrona |
| Mån 02 apr 2012 20:14 |
|
Båda bilarna har garanterat något fel av något slag
bilhandlara är duktiga på att göra så att ser fin ut inför en försäljning, lurt att köpa en så gammal bil av en bilhandlare
den privata är som den brukar vara i realitetetn, skitig som vid normal anvädning
den för 23.000:- är klart mest prisvärd och det som byts ut blir som nytt En VW går aldrig sönder, den upphör bara tillfälligt att fungera
|
|
KINGEN
| Tis 03 apr 2012 13:36 |
|
Ok, tänkte eftersom röda bilar brukar kunna ha en väldig skillnad i lacken, så jag trodde det var lika här
|
|
vw___tompa
Golf 4 GTI Turbo 99a Ort: Borlänge |
| Tis 03 apr 2012 20:17 |
|
| Jag hade köpt den billigare. Finns inget som försvarar det priset på den "fina". Har själv en 00a med akl motor som jag köpte för 30 för ett år sen då hade den gått ca 16000mil med nybytt k-rem och diverse annat plus. Dock så får man alttid grejja med gamla bilar. Vilken du än köper så är det bra bilar.
|
|
tobbe80
Golf 2 1,8 GL -92 Ort: Lindesberg |
| Tor 05 apr 2012 21:39 |
|
Köp billigare ! jazzblå är nice fint med pearl inte alls trist lack som många säger
|
|
KINGEN
|
candyweiss
Donator 100
Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala |
| Lör 07 apr 2012 11:17 |
|
| KINGEN skrev: | Ok, tänkte eftersom röda bilar brukar kunna ha en väldig skillnad i lacken, så jag trodde det var lika här  |
Kontakta en VAG-handlare och be dem kolla upp färgerna via regnummer.
Röda och blåa färger innehåller kopparpigment som gör att de bleks snabbare, speciellt om man inte sköter dem.
|
|
candyweiss
Donator 100
|
vw___tompa
Golf 4 GTI Turbo 99a Ort: Borlänge |
| Lör 07 apr 2012 13:00 |
|
| Du menar Cosmic green LA6P är färgkoden. Tror inte den finns på varianten. Inte just la6p finns en annan nyans, lite mörkare. Rätta mig om jag har fel.
|
|
KINGEN
|
candyweiss
Donator 100
|
KINGEN
|